Azonnali bérkifizetés technológia

Mi az Azonnali bérkifizetés technológia?

A KKV-k számára könnyen testre szabható és érthető humánerőforrás támogató rendszer és szolgáltatás, amely azokat a folyamatokat automatizálja, amelyek a munkabérek fizikai elutalásával érnek véget. Ezt úgy érjük el, hogy a munkaügyi folyamatokat digitalizáljuk és ahol lehet automatizáljuk.

Kiknek ajánljuk?

Elsősorban 25-50 főnél nagyobb KKV-knek, ahol a munkavállalók többsége használ valamilyen digitális eszközt munkájához (telefon, tablet, számítógép).

Hogyan segít?

– Automatizált folyamatok miatt azonnal fizetéshez jutnak a kollégák;

– 100 fő dolgozónként egy havi adminisztrátori munkaidő felszabadulása;

– Kisebb papírfelhasználás a HR munkavégzésnél;

– Automatizmusok miatt kisebb hibázási lehetőség;

– Áttekinthető ügyintézés;

– Átlátható HR szervezet;

– Könnyebb kommunikáció a dolgozókkal;

– Interneten keresztül vehető igénybe.

Mitől egyedi ez a technológia??

– A teljes egyéni bérfizetési ciklust automatizálja;

– Megfizethető és átlátható az árazás;

– Támogatja az online-, és mobiltechnológiát;

– A munkavállaló áll a középpontban;

– Nem csak a csoportos bérszámfejtés és nyilvántartás köré szorítkozik;

– Integrálható, iktatható az általában használt vállalati rendszerek, banki alkalmazás felületek közé;

– Kapcsolódik a TIME vállalatirányítási rendszerhez.

MEGOSZTÁS

Üzleti tanácsadót keres?