Pályázatok

Kedvezményezett neve: VIA CREDIT Pénzügyi Közvetítő Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: „Automatizált HR munkaügyi szolgáltatás fejlesztése KKV-k számára”
A támogatás összege: 50.215.000, -Ft
A támogatás mértéke: 55 %

A Projekt tartalmának bemutatása: A kutatás, fejlesztési tevékenység által létrehozott értékesítendő termék egy szolgáltatás, ami programozó-fejlesztő munkán keresztül kerül kialakításra. A programozási tevékenység hatására egy a KKV-k számára könnyen testre szabható és érthető humán-erőforrás támogató rendszer és szolgáltatás kerül fejlesztésre. A szolgáltatás lényege, hogy a vállalkozások számára átláthatóvá váljon a munkaügyi folyamatainak végzése. Ezt úgy érjük el, hogy a munkaügyi folyamatokat digitalizáljuk és ahol csak lehet automatizáljuk. A szolgáltatás igénybe vevői 25-50 főnél nagyobb KKV-k, első sorban azok, ahol a munkavállalók többsége használ valamilyen digitális eszközt munkájához (telefon, tablet, számítógép).
A Projekt tervezett befejezési dátuma: 2021.04.14.
Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.2-8-1-4-16-2018-00366

Kedvezményezett neve: VIA CREDIT Pénzügyi Közvetítő Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: Nagy növekedésű KKV-k működési kockázatainak kezelése szolgáltatás K+F fejlesztése
A támogatás összege: 49.791.120, -Ft
A támogatás mértéke: 60,29 %

A Projekt tartalmának bemutatása:
A VIA CREDIT Kft. egy vállalati szolgáltatást fejlesztett ki. A kutatás-fejlesztés elsődleges célja, hogy a gyors növekedésben lévő vállalkozások számára egy olyan terméket nyújtson, aminek használatával a nagy növekedéssel járó, sokszor gyors és drasztikus változások által okozott kockázatok csökkenjenek. Ennek a célnak az eléréséhez a terméknek le kell tudni követni a szervezetben lezajló változásokat (folyamatosan változó kapcsolatok az emberek, a folyamatok, az információk és a szervezeti szabályrendszerek között). Olyan módon kell tudnia támogatni a működési folyamatokat, hogy legyen képes alkalmazkodni azok gyors és drasztikus változásaihoz, mindezt úgy legyen képes megtenni, hogy ahhoz ne kelljen a terméket alapjaiban módosítani, újra fejleszteni.

A Projekt befejezési dátuma: 2019.10.31.
Projekt azonosító száma: GINOP-2.1.7-15-2016-00442

Kedvezményezett neve: VIA CREDIT Pénzügyi Közvetítő Korlátolt Felelősségű Társaság
Projekt címe: „Munkabérek azonnali és automatizált kifizetési rendszerének fejlesztése”
A támogatás összege: 44.928.000, – Ft
A támogatás mértéke: 61,99 %

A Projekt tartalmának bemutatása:
A projektben létrehozott humán-erőforrás támogató rendszer és szolgáltatás könnyen testre szabható és érthető, integrálható, valamint iktatható lesz az általában használt vállalati rendszerek és banki alkalmazás felületek közé. A termék megnevezése az” azonnali – automatizált – munkavállaló által vezérelt bérkifizetés technológia” megoldása. A szolgáltatás lényege, hogy automatizálja azon munkaügyi folyamatok sokaságát, amik a munkabérek fizikai elutalásával érnek véget. Jelen fejlesztési tevékenység végeredménye egy technológiai szolgáltatás, ami az internet segítségével és azon keresztül vehető igénybe. A szolgáltatás végső haszonélvezője a természetes személyek (azonnal megkapják bérjegyzéküket és azonnal megkapják havi fizetésüket). A szolgáltatás előfizetői a gazdasági társaságok és szélesebb körben értelmezve a foglalkoztatók. A fejlesztéshez jelentős mennyiségű jogi és pénzügyi hozzáadott érték kapcsolódik. A folyamatok digitalizálása, automatizálása során abból indulunk ki, hogy egy berögzült évtizedek óta társadalmilag elfogadott szokást kívánunk digitális csatornára terelni. A folyamatokat olyan mértékben kívánjuk automatizálni, digitalizálni, hogy azok különböző profilú vállalkozások számára is hasznossággal bírjanak. A fejlesztés során arra törekszünk, hogy minél kisebb mértékben váljon szükségessé a kézi beavatkozás. A fejlesztésünk a HR területen kíván újdonságot létre hozni, ahol sok esetben még ma is papír alapon történik s munkavégzés. A banki rendszerek fejlődésével (napon belüli és vagy azonnali átutalások) elérhető távolságra került a bérkifizetés a dolgozó által történő vezérlésére (minden egyéb körülmény pozitív fennállása során), azonnali kifizetésére. A szolgáltatás igénybe vevői 25-50 főnél nagyobb KKV-k, első sorban azok, ahol a munkavállalók többsége használ valamilyen digitális eszközt munkájához (okostelefon, tablet, számítógép). A technológia iránti igényt első sorban a digitálisan előre haladott vállalkozások, intézmények fogják megfogalmazni.

A Projekt tervezett befejezési dátuma: 2020.12.31.
Projekt azonosító száma: 2018-1.1.1-MKI-2018-00072
ZÁRÓ SAJTÓKÖZLEMÉNY (PDF)

MEGOSZTÁS

Üzleti tanácsadót keres?