YAC CRM rendszer

Minden egy helyen

Tudta, hogy 10 potenciális ügyfélből akár 9-et elveszíthet megfelelő utánkövetés nélkül?

Mi a YAC?

Kiéleződött versenyhelyzetben azok a vállalkozások vannak előnyben, akik a partnerekkel való folyamatos kapcsolattartásra nagyobb hangsúlyt fektetnek. A YAC egy olyan rendszer, mely a cég és az ügyfelek közötti kommunikációt kezeli és emellett lehetőséget biztosít az értékesítési folyamatok nyomon követésére.

Kinek ajánljuk?

Nagy növekedésű KKV vállalkozásoknak, ahol az éves árbevétel növekedés és az éves létszámbővülés meghaladja a 15-20 százalékot.

Hogyan segít?

Teljeskörű, személyre szabható termék-, és ügyfélnyilvántartás

Termékek és ügyfelek tipizált nyilvántartása. A típusok köre tetszőlegesen bővíthető és rendezhető, a menüben gyors termék-, és ügyféllista megjelenítés típus alapján.

Értékesítési folyamatok támogatása

A rendszer egyedi folyamatszerkesztő modulja révén alkalmas az értékesítés összesszakaszának folyamatszíntű támogatására.

Munkafolyamat-irányítási rendszer

A YAC segítségével egy vállalat teljes üzleti folyamata leképezhető sablon formájában. Ezek felhasználásával elindított üzleti folyamatok lépésről lépésre végigkísérik az ügyfelekkel kapcsolatos teendőket, a végrehajtandó feladatok felelőseit és határidőit, valamint a feladat elvégzésére fordított humán és tárgyi erőforrásokat.

Elektronikus iratkezelési rendszer

A rendszer hátterében egy teljeskörű dokumentumtár működik, amely lehetővé teszi, hogy a vállalat dokumentumai egy helyen elérhető módon, csoportokba szervezve, betekintési szint megjelölésével kerüljenek tárolásra.

Miért jó?

  • Mobilról és tabletről is elérhető
  • Mérhető a dolgozók hatékonysága
  • Figyelmeztet az aktuális teendőkre
  • Riportot készít
  • Integrálható a naptárral
  • Testreszabható
MEGOSZTÁS

Üzleti tanácsadót keres?